از چند ماهگی فرنی شروع کردید از ۳ماهکی میشه شروع کرد

۵ پاسخ

معمولا میگن اخر 5 ماهگی به بعد برای شروع غذا کمکی مناسبه
زودتر شروع کنی معده بچه امادگی نداره اذیت میشه

خداوندا چقد آدم باید کم حوصله باشه. عزیزم حتما یک دلیلی داره گفتن از شش ماهگی غذای کمکی رو شروع کنین. بچه گناه داره

اصولا بايد شش ماه بگذره

دورهمی خانمای سبزواری دارم روبیکا دوست داشتی توام بیا خوش میگذره

وا نه خیلی زوده بایذ 5 ماه ونیمه بشه

سوال های مرتبط