۴ پاسخ

متخصص اسپری بینی اوچی کیدز رو گفت بگیر .خیلی خوبه

من رینوسالتین میریختم براش از اول البته دکترش اجازه داده بود بریزیم

دختر منم امروز شدیدا بینیش کیپ شده بود صورتشو شستم یکم آب رف بینیش کامل درس شد

عزیزم شیرتو بدوش کمی با قطره چکان بریز تو بینیش

سوال های مرتبط