ابجیا میگم زایمان طبیعی ازاد چقدر میگیرن؟؟

۵ پاسخ

برو دفترچه سلامت ایرانیان بگیر رایگان میشه زایمانت
این دفترچه هم از دهک یک تا سه رایگان میدن

زایمان طبیعی که رایگان هست

😐من بیمه نداشتم بیمارستانم خیلی بد بود .......
۱۸ میلیون شد الکی الکی

والا من تامین اجنکاعی پرسیدم گفت 22

بستگی به بیمارستان داره رایگان هست ده تومنم هست خصوصی۲۵

سوال های مرتبط