چیکار کردی؟
نه دکتر به من گفت میتونی همون موقع نیم سی سی پاراکید بیشتر بدی نبش میاد پایین
منم پسرم وقتی ۱۱ماهش بود یهو تب کرد و اسهال شد
دقیقا ۵روز تب اسهال بود
وقتی تبش قطع نمیشه باید تبش رو کنترل بکنی یعنی نزاری به ۴۰برسه خدایی نکرده تشنج بکنه
یکی از دلایل اصلی تشنج هنگام تب بی ابی بدن هست .مایعات بهش زیاد بده بخوره
اب سیب بگیر بده بخوره
یه تشت اب گرم بیار و نمک زیادی هم بریز توش باهاش دست پاش رو خنک کن
اگر گلاب داری گرمش کن و باهاش پیشانیش رو خنک کن
پیاز حلقه ای قاچ کن بزار زیر پاش
شمیم مراقبش باش الان گهواره قطع میشه
یکبار بروفن بدی میاره پایین
فاصله استامینوفن با استامینوفن باید ۴ ساعت باشه، حالا فرق نمیکنه شیاف باشه شربت باشه یا قطره
فاصله بروفن با بروفن ۶ ساعت
نه خدای نکرده تشنج میکنه.۴ ساعته ست معمولا
من دخترم تب داشت دکتر گفت هر سه ساعت استامینوفن
نه
ببین شمیم یکبار بروفن بدی خیلی تاثیر میذاره
نه. هر۴ساعت
بعدم خیلی بهتره ببری دکتر
ن خیلی زوده دو ساعت لباسشو کم کن. پاشویه کن
ن فک نکنم میگن زیادم خوب نیس دمای بدنش بیاد پایین بیش از اندازه زیر ۴ ساعت نمیدن معمولا
پاشویه و ایناش بده
یا هم شیاف بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.