۵ پاسخ

اگه علایم سرماخوردگی و آبریزش نداره صددر صد مال دندونه هر ۴ ساعت بده چک کن اگه پایین اومد هر ۶ ساعت بده منم اون هفته بچم تب کرد شب نمیخوابید هیچ علایمی نداشت فقط تب و کمی اسهال آخرش بعد دو بار دکتر فهمیدم بخاطر دندون بالاش هست

ببردکتر ویروس گرفته

دکتر گفت بیشتر از ۴ بار در ۲۴ ساعت ندم

اگه خیلی تبش بالا ۴ ساعت
اگه کنترل شده هست ۶ ساعت
اگه با استامینوفن هر ۴ ساعت تب پایین نیومد شیاف بزار

۴ ساعت یا ۶ ساعت

سوال های مرتبط