اگه علایم سرماخوردگی و آبریزش نداره صددر صد مال دندونه هر ۴ ساعت بده چک کن اگه پایین اومد هر ۶ ساعت بده منم اون هفته بچم تب کرد شب نمیخوابید هیچ علایمی نداشت فقط تب و کمی اسهال آخرش بعد دو بار دکتر فهمیدم بخاطر دندون بالاش هست
ببردکتر ویروس گرفته
دکتر گفت بیشتر از ۴ بار در ۲۴ ساعت ندم
اگه خیلی تبش بالا ۴ ساعت
اگه کنترل شده هست ۶ ساعت
اگه با استامینوفن هر ۴ ساعت تب پایین نیومد شیاف بزار
۴ ساعت یا ۶ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.