۲۰ چون دکترا براشون مهم نی بایذ خودت تحقیق کنی ن میگن چی بخور چی نخور ن میگن چجور بخاب ن هیچ
من الان مدتیه دارم به پهلو میخوابم اول همش رو کمر بودم الان رو کمر نمیشه اذيت میشم
چه میدونم من امروز ازش پرسیدم برای زایمان طبیعیی چ کارایی کنیم ک زایمان خوبی داشته باشیم گفت برو فلان جا کلاس ورزش گفتم جز اون گفت بقیه چیزا میگن اونجا
خب آدم حسابی من اومدم پول دادم دارم ازت سوال میکنم ی جواب ب من نداد الکی رفتم هیچ کاری نکرد فقط پولم گرفت اومدم
من هنوز رو شکم میخابم
الان تو بخاب دیگ .دکترا نمیگن 😕
۲۰هفته به بعد
عادت کنی از اول بارداری بخوابی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.