۷ پاسخ

۲۰ چون دکترا براشون مهم نی بایذ خودت تحقیق کنی ن میگن چی بخور چی نخور ن میگن چجور بخاب ن هیچ

من الان مدتیه دارم به پهلو میخوابم اول همش رو کمر بودم الان رو کمر نمیشه اذيت میشم

چه میدونم من امروز ازش پرسیدم برای زایمان طبیعیی چ کارایی کنیم ک زایمان خوبی داشته باشیم گفت برو فلان جا کلاس ورزش گفتم جز اون گفت بقیه چیزا میگن اونجا
خب آدم حسابی من اومدم پول دادم دارم ازت سوال می‌کنم ی جواب ب من نداد الکی رفتم هیچ کاری نکرد فقط پولم گرفت اومدم

من هنوز رو شکم میخابم

الان تو بخاب دیگ .دکترا نمیگن 😕

۲۰هفته به بعد

عادت کنی از اول بارداری بخوابی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی