تو بارداری فقط باید پهلو چپ خوابید راست نمیشه زیاد؟

۷ پاسخ

من بیشتر به راست میتونم بخوابم

من راست بیشتر میخابم هر جور راحتی بخاب ک این هفته ها بالا خبری از راحتی نیس

من کلا راست میخوابیدم تا وقتی احساس کردم راستم داره زخم بستر میگیره😅

چرا میشه من بیشتر راست میخابم

بایدی در کارنیست عزیزدل من
اما خون رسانی به جنین وقتی به پهلو چپی بهتره من الان خودم ب پهلو راست بیشتر میخابم اما تو حالت بیداری و دراز کشیده رو پهلو‌چپم

من بیشتر رو پهلوی راستم می‌خوابم

چرا راستم مشکلی نداره من ازدکتر پرسیدم خودمم کلا سمت راستم

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری