من ک بیشتربه راستم
ن من ب راستم میخوابم
من نمیتونم بیشتر از یه ربع راست بخوابم شکمم سفت میشه درد زیر شکم میگیرم فقط چپ راحتم 😫
من هم چپ میخوابم هم راست
گاهی پهلو هام درد میگیره در حد ده دقیقه تا یک ربع صاف میخوابم
چپ و راست فرقی نمیکنه
فقط میگن گردش خون موقع پهلو شدن به چپ بهتره
نه عزیزم چپ خونرسانی ب جنین بهتره، ولی ب راست هم میشه بخوابی، فرق چندانی نداره
حتی خسته شدنی صاف هم میخوابم نمیفهمم
نه عزیزم ب هر دو پهلو میشه
نه من همه سمت میخوابم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.