۱۰ پاسخ

عزیزم دیابت بارداری به خاطر اختلال هورمونیه که جفت در بدن بوجود میاره متاسفانه دو درصد باردارا این اتفاق واسشون میافته ک ما جزو اون دو‌ درصدیم کاریش نمیشه کرد حتی چیزی هم نخوری باز هم قندت میره بالا،نهایتش اینه ک انسولین بزنی و غذاتو بخوری و دیگه واست مهم نباشه،منم دیگه بیخیال شدم گفتم فوقش انسولینه،الان روزی دوتا متبورمین میخورم

امروز با دستگاه قند ناشتامو گرفتم ۹۹ بود😭

۸۳ تا ۸۸ معمولا تو همین رنجه

ناشتا ۹۸

ناشتا ۹۰
دو ساعت بعد صبحانه ۱۱۶
یک ساعت بعد ناهار ۹۱

ناشتا ۹۵
دوساعت بعد۱۱۰
دیابت بارداری دارم

ناشتام ۱۱۰ 😔😔دوساعتم ۱۰۷ من انسولین میزنم

من از اول بارداری ۱۰۳بود دکترم دوباره تکرار کرد صد شد بعد متفورمین برام نوشت قرص قند نمی‌ذاره وزن بگیرم دوباره آزمایش دادم ۱۰۷شنبه باید نشونش بدم
نمی‌دونم میخواد قرص بیشتر کنه بعضیا قندشون مثل منع قرص نمی‌خورن اصلا 😔

ناشتا ۷۴
دوساعت بعد۷۸

برا ازمایش گلوکز
ناشتا 74
یه ساعت بعد 108
دوساعت بعد 70

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری