۶ پاسخ

اگرم طبیعی بشم وبچه بچرخه هم باز همون آش و همون کاسه .تشکیل پرونده و ..
نمیدونم چیکارکنم واقعا .
خداکنه بچرخه بچه

خانومای شیرازی من واسه زایمان میخوام بیام شیراز ولی دکترخودم شهرستان هست،بعد بیمارستان بهشتی وشوشتری که پرسیدم گفتن بیا تشکیل پرونده بده،بعد رفتم بهشتی دکتر منو دید گفت چون بچت با پا هست(بریچ)قبولت نمیکنن!!😳بیمارستان دولتی هم هست مثلا
چیکارباید کنم؟؟

اگر ملایم شدید نیست میشینی یا جاتو عوض میکنی اروم میشه طبیعیه منم داشتم

اگر طولاتیه یا شدیده طبیعی نیس

من یه ماهه دارم دیشبم سه بار تکرار شد هر کدوم نیم ساعت طول کشید دیگ گریم گرفت از بس دردش زیاده😢

اره عزیزم من اونموقع داشتم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی