5صبح ینی قشنگ ترکوند تا ساعت 6
الانم ساعت 10باز جنگنده ها اومدن چند جارو زدن رفتن بعد صدای اژیر اتش نشان و امبولانس
دیگه واقعا یه خواب راحت نداریم
خیلی وحشتناکه خدایا کی تموم میشه
خدا نابودشون کنه
داشتم خواب میدیم آتش بس شده
با ترس و لرز نتو روشن کردم دیدم واویلا همه جا رو زده حرومزاده 😥
وای چه صداهای وحشتناکی بود
کجارو زد؟
😭😭😭😭کجا رو زدن جایی مونده مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.