۵ پاسخ

5صبح ینی قشنگ ترکوند تا ساعت 6
الانم ساعت 10باز جنگنده ها اومدن چند جارو زدن رفتن بعد صدای اژیر اتش نشان و امبولانس
دیگه واقعا یه خواب راحت نداریم
خیلی وحشتناکه خدایا کی تموم میشه

خدا نابودشون کنه
داشتم خواب میدیم آتش بس شده
با ترس و لرز نتو روشن کردم دیدم واویلا همه جا رو زده حرومزاده 😥

وای چه صداهای وحشتناکی بود

کجارو زد؟

😭😭😭😭کجا رو زدن جایی مونده مگه

سوال های مرتبط