۵ پاسخ

پستونک میدادی

چرا شیرخشک‌نمیدی

چرا کمکی نمی‌دی هم خودت میتونی استراحت هم بچه تا دوساعت راحت میخوابه

من ک بچم یه ماهم هست دیشب تا ۲ شب اینجور بود اخر پستونک دادم یکم گرفت پس انداخت

من تا ۶ بیدار بودم باز ۷ و خوردی بیدار شدم الانم دارم شیر میدم جوری بودم خواستم برم دست شویی بخورم زمین دیگه تند تند مامانم لقمه داده دستم هرچند قبلشم چیز خورده بودم ولی کلشو از دست دادم

سوال های مرتبط