مامانا. پسرم تب داره می‌تونه ازین شربت بدم

تصویر
۳ پاسخ

اره ایبو پروفن هم خیلی خوبه ولی کم بده بچت ۷ ماهشه

بنظرم اگه قطره استامنوفن داری بده این بیشتر برا کودکان بالای یک ساله و اینکه اگه معده خالی باشه براش ضرر داره

این بیشتر واس درده ولی اگ دم دست نداری بده همینو

سوال های مرتبط