سلام مامانا کپسول گل مغربی ضرر نداره بزارم

۳ پاسخ

من ک میخام از ۲۹ اسفند بزارم 😂یه وقت تو همین یه هفته نیاد 😂

من الان 38 رو امروز تمام کردم از فردا میرم تو هفته 39 فردا دکترم گفت بیا تا گل مغربی بهت بدم الان اگه من از فردا گل مغربی رو بذارم بعد از چند روز دهانه رحمم باز میشه

برای باز شدن دهانه رحم میخوای بذاری

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان مهدی یار💙🧢 مامان مهدی یار💙🧢 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد