کپسول گل مغربی ضرر نداره

۲ پاسخ

نه منم گفتن از امروز بزارم امروز رفتم ۳۸ هفته
گفت روزی یکی بزار واژنت اگه تا ۳۹ هفته دردت نگرفت بکنش روزی ۲ تا
برای نرم شدن دهانه رحمه

نه منم استفاده کردم دوروز بعدش زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۰ ماهگی
مامان نیکان💥 مامان نیکان💥 ۴ ماهگی