شیاف گل مغربی ضرر نداره؟؟

۳ پاسخ

کسایی که آسپرین و داروهای فشار میخورن ممنوعه

ضرر که نداره ببین دکترت نظرش چیه. دکتز من میگفت سعی کن کمترین دستکاری رو توی روال طبیعی رحم داشته باشی

نه من دارم استفاده میکنم البته با تجویز پزشک

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۴ ماهگی