داشتم پیاماتو میخوندم دیدم اولا به خاطر طول سرویکست میترسیدی مثل من الان باز نمیشه بچه بیاد یکم امیدوار شدم ...خواستم بگم یکم ورزش های زایمان انجام بده شاید دهانه رحمت باز شد !بعد به خاطر قلبت سزارین نکردن تو بیمارستان دولتی؟ینی گفتن مشکلی نداره برای زایمان طبیعی؟
برای من با یبار استفاده کلب تاثیر داشت به استفاده برای سری دوم ترسید زایمان کردم
بجای شیاف روغن زرد بزارفریزر هرشب استفاده کن برای رحمت خوبه نرم میکنه
اره خوبه من استفاده میکردم
منم دوهفته اس استفاده میکنم فعلا که تاثیری ندارع
منم از فردا باید شروع کنم
برامن که تاثیری نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.