بعد از 39 هفته میگن استفاده کنین اونم دکتر خودش میده
من دکتر سر رادمهر از ۳۷ بهم تجویز کرد ۳۸ هفته و دو روز زایمان کردم
باید از دکترت بپرسی دکترمن گفت اگر ۴۰ هفته به بعد شدی زایمان نکردی بذار. زودترش خوب نیس
من ک زایمان نمیکردم ۴۰ هفته گذاشتم ۶ ساعت بعدش ام درد هام شروع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.