سلام از چند هفته کپسول گل مغربی رو بزارم؟؟؟

۴ پاسخ

بعد از 39 هفته میگن استفاده کنین اونم دکتر خودش میده

من دکتر سر رادمهر از ۳۷ بهم تجویز کرد ۳۸ هفته و دو روز زایمان کردم

باید از دکترت بپرسی دکترمن گفت اگر ۴۰ هفته به بعد شدی زایمان نکردی بذار.‌ زودترش خوب نیس

من ک زایمان نمیکردم ۴۰ هفته گذاشتم ۶ ساعت بعدش ام درد هام شروع شد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان توتفرنگی 🍓🌱 مامان توتفرنگی 🍓🌱 هفته سی‌وهفتم بارداری