بنظرتون امکان داره تو این هفته نینیو حس کنم

۹ پاسخ

خیر
از هفته ۱۷ ب بعد امکانش هست
اونم جفت خلفی
بعد میگن دخترا زودتر حس میشن

من که اصلا حس نمیکنم 😢

بعید میدونم

از 15 هفته کم کم شاید حس بشه

من بعضی وقتا حس میکنم

والا من ۲۰ هفتمه هنوز حس نکردم🤔😂

من که تازه دارم حسش میکنم

اره من از این هفته تو حس میکردم

نه فقط شاید زیر دلت سفت بشه .

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان هفته هجدهم بارداری