با فولیک اسید مشکل دارم نمیخورمش
آخه داخل مولتی ویتامین و قرص آهن فولیک اسید داره و کافیه نمیدونم چرا دوز اضافه تجویز میکنن
من همه رو میخورم
نه یادم میره😬
اره توهم مرتب بخور
ي جعبه كوچيك قرص گرفتم هرروز ميزارم تو جعبه تو كيفمه بيرونم باشم ديگه همراهمه ميخورم
من اهن و کلسیم دکترم داده فقط که اره مرتب میخورمشون
آره میخورم
اره😢😬
اره مرتب
اره قشنگم
ویتامینارو که میخورم قرص اهنمم مجبورم دوتا دوتا بخورم کم خونم
مولتی نمیخورم اصلا
نه یک روز میخورم یک روز نمیخورم
اره دیگه هرروز باید مصرف بشه
آری .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.