مکمل هاتون رو مرتب میخورین؟

۱۳ پاسخ

با فولیک اسید مشکل دارم نمیخورمش
آخه داخل مولتی ویتامین و قرص آهن فولیک اسید داره و کافیه نمی‌دونم چرا دوز اضافه تجویز میکنن

من همه رو میخورم

نه یادم میره😬

اره توهم مرتب بخور
ي جعبه كوچيك قرص گرفتم هرروز ميزارم تو جعبه تو كيفمه بيرونم باشم ديگه همراهمه ميخورم

من اهن و کلسیم دکترم داده فقط که اره مرتب میخورمشون

آره میخورم

اره😢😬

اره مرتب

اره قشنگم
ویتامینارو که میخورم قرص اهنمم مجبورم دوتا دوتا بخورم کم خونم

مولتی نمیخورم اصلا

نه یک روز میخورم یک روز نمیخورم

اره دیگه هرروز باید مصرف بشه

آری .

سوال های مرتبط

مامان اروین مامان اروین ۴ ماهگی
مامان اوا😍دختر  لر مامان اوا😍دختر لر ۵ ماهگی
مامان پرهام و فندقم مامان پرهام و فندقم ۶ ماهگی