مامانا گریه کردن زیاد واسه بچه خوب نیست؟ متوجه میشه الان؟

۱۳ پاسخ

آره عزیزم متوجه میشه ولی چ میشه کرد گریه ام ک نکنی غمباد میگیری خدای نکرده

آخ قلبم درد گرفت ازغمت😔اره گلم متوجه میشه

وای خدا چقد برات ناراحت شدم چقد سخته
نشستم برات ی عالمه گریه کردم
امیدوارم خدا بهت صبر ایوب بده داغ خیلی بزرگیه
وای اصن واقعا بده
خدا بهت توان بده عزیزم سعی کن قوی باشی تو بهترین مادری هستی ک دیدم
امیدوارم بچه تو صحیح سالم بغل بگیری هر وقت خاستی درد و دل کنی بگو من هستم
از صمیم قلب از خدا میخام دخترت شبیه پدرش بشه و صحیح و سالم باشه و بهترینا براش رقم بخوره
خدا بهت توان زیادی بده ولی بدون باباش از دور حواسش بهتون هست خدا هم همینطور

گریه کن اشکال نداره درسته اون میفهمه توام نمیتونی ک همش خودتو نگه داری 🥲🫠🫠🫠

میشه درخواستم قبول کنی

عزیزم پیکر همسرت هم جز۸۴ شهیدی هست که دارن میارن؟ یا نه دفن کردین؟

با بچه ت صحبت کن.
بگو الان ناراحتی . وقتی ناراحتی طبیعیه اشکات بیاد ولی اون نباید ناراحت باشه چون احساس طبیعیه انسانیه.من معتقدم صحبت کردن با بچه خیلی چیزا رو حل می‌کنه

خدا بهت صبر بده عزیزم

اگه خيلي حالت بد بود گريه كن سبك شي ولي زياديش اصلا خوب نيست🥲

من خیلی وقتا انقد دلم پر میشه از زمینو زمان و آدما ک ولم کنن های های گریه میکنم ساعت ها اما از وقتی شنیدم بچه هم اون تو حس میکنه و گریه میکنه خودمو مشغول میکنم آواز میخونم آهنگ میزارم عین اسکلا میرقصم الکی

اره متوجه میشه و میگن اونم همراهت ناراحته و گریه میکنه

ارع بچه متوجه ناراحتی میشه بهتره که گریه نکنی عزیزم یعنی تا جایی که میتونی منم خیلی جلو خودم میگیرم

اره برای قلبش خوب نیست اما‌اگر‌گاهی با فیلم احساسی میشی گریه میکنی موردی نداره

کوچک ترین لبخند و غم شمارو متوجه میشه په برسه به گریه زیاد

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی