علائم داشتی قبل از اینکه بری؟ من معده درد و تهوع دارم چند وقته ولی دیروز رفتم گفت تشکیل نشده
عزیزم چند هفته رفتی ؟ منظورم به حساب گهواره چند هفته بودی؟
ای خدا کاش بچه منم قلبش تشکیل شده باشه خیلی استرس دارم فردا میخوام برم برام دعا کنید تو رو خدا
انشالله صحیح سالم بغلش کنی واسه منم دعا کن نی نی مو سالم بغل کنم
خداروشکر عزیزم الان تو سونو زده ۶ هفته ایی درسته
امروز رفتی
وای منم فردا میرم، خیلی استرس دارم
مبارکه چند هفته ای؟
برا منم دعا کن عزیزم
اگ ۲۰ بهمن باشه ک امروز میشع ۴هفته عزیزم
ای خدا مبارکهههه
مبارک باشه عزیزم انشالله سالم بغل بگیری
الهی شکر برای منم دعا کن فردا میرم برای سونو تشکیل قلب خیلی استرس دارم
الهی هزار بار شکر....برا منم دعا کن قلب کوچولو منم تشکیل بشه😔😭علائمت چی بود
ای جونم اقدامت کی بوده
مبارک باشه عزیزم
به سلامتی و دل خوش😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.