۶ پاسخ

شش ماهی میشع

من یخجال تا ۶ماه شایدم بیشتر میمونه

فریزر بذارم من یخچال گذاشتم کپک زد

من چند ماهم نگه میدارم تو‌ فریزر

من تا یکسال تو فریزر نگه میدارم
همیشه فصلش سرخ میکنم تا سال بعد

بزار فریزر

سوال های مرتبط