۸ پاسخ

تولدش مبارک عزیزم

ای جونم عزیزم مبارکه
راسی مسکنی یا رفتی ؟

تولدش مبارک قشنگم

سلام شادی جان خوبی خیلی وقته گمت کرده بودم

الهی عزیزم تولدت کلی مبارک گل پسرر

تولدش مبارک .منم امسال تولد این شکلی گرفتم.بعدش بردیمش شهربازی

تولد پسر قندوعسل مبارک، انشالله تا همیشه سلامت و موفق باشه🎂💙🙏🏻🤍🎈🎈🎈

ای جانم خدا برات حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۲ سالگی