#شیردهی #پوشک فرزندپروری شیر خشکککک

تصویر
۷ پاسخ

خیلی بد بود من خواب بودم پاشدم نشستم دوتا انفجار بود

دیشب کنار خونم تو اهواز ۹تا موشک زدن خودم ب درک پسرام مخصوصا پسر بزرگم ک دیگه متوجه میشه واقعا وحشت کرد و ترسید خدا شاهده گفتم الان خونه کنده میشه از جاش

دیشب سمتای مام خیلی صدا اومد

ما عادت کردیم

من دیشب خواب بودم هیچی حالیم نشد ک😐

بندرعباس اوضاع خیلی خراب😮‍💨

هیچی خواهر روزای اول خیلی میترسیدیم الان دیگه عادی شده صبح زود میزنن که از خواب پامیشیم شب عصر هر وقت دوست داشته باشن

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۷ ماهگی
مامان سیدهامین مامان سیدهامین ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان دلانا خانوم💕 مامان دلانا خانوم💕 ۱۶ ماهگی