زیتون پرورده بده بخورم بخاطر سبزی هایی که داره میپرسم

۳ پاسخ

نه بخور ضرر نداره

نه من همش میخورم چیزی نمیشه

بخاطر چوچاق توش که محلیه ممکنه فاسیولا داشته باشه یه درصد کمی ،به ریسکش نمیارزه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🥲💜 مامان جوجه رنگی🥲💜 ۶ ماهگی
مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی