من با ک حال نمیکنم
قشنگ نیست
خودت باید دوستدداشته باشی
ولی من دوستش ندارم
قشنگهه
کایا اسم اون بازیگر هالیوودیه س
تو دونده هزارتو بازی کرده بود
البته فک کنم گایا بود
فربد _مهبد_
آریا
قشنگ نیس
من که خیلی دوسش دارم اگه پسر باشه یکی از گزینه هامه
آریو هم قشنگه
من نمیپسندم سلیقه ایه
دوستمم گذاشته کایان اونم نمیپسندم
منم خیلی خوشم اومد ولی پسرم اسم داداشش کیاشا گذاشته قبول نمیکنه
خیلی قشنگه عزیزم
پیشنهاد بهم میدین اسم پسر کوتاه ؟
کایا اسم ترکیه فکر کنم. چون داخل یکی از سریال های ترکی هست.
خیلی قشنگه ایشالا به سلامتی
چون نظر پرسیدی و واقعیت رو می خوای میگم ….قشنگ نیست
من خودم ت مرحله انتخاب اسم موندم واقعا سخته
معنی جالبی نداره یعنی سنگ و صخره اینا به تورکی
قشنگه ولی فکر کنم ثبت احوال ثبت نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.