اسم کایا چطوره ؟ 🥹

۱۹ پاسخ

من با ک حال نمیکنم

قشنگ نیست

خودت باید دوستدداشته باشی
ولی من دوستش ندارم

قشنگهه

کایا اسم اون بازیگر هالیوودیه س
تو دونده هزارتو بازی کرده بود
البته فک کنم گایا بود

فربد _مهبد_

آریا

قشنگ نیس

من که خیلی دوسش دارم اگه پسر باشه یکی از گزینه هامه

آریو هم قشنگه

من نمیپسندم سلیقه ایه
دوستمم گذاشته کایان اونم نمیپسندم

منم خیلی خوشم اومد ولی پسرم اسم داداشش کیاشا گذاشته قبول نمیکنه

خیلی قشنگه عزیزم

پیشنهاد بهم میدین اسم پسر کوتاه ؟

کایا اسم ترکیه فکر کنم. چون داخل یکی از سریال های ترکی هست.
خیلی قشنگه ایشالا به سلامتی

چون نظر پرسیدی و واقعیت رو می خوای میگم ….قشنگ نیست

من خودم ت مرحله انتخاب اسم موندم واقعا سخته

معنی جالبی نداره یعنی سنگ و صخره اینا به تورکی

قشنگه ولی فکر کنم ثبت احوال ثبت نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان مهلا مامان مهلا ۹ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه جون🩵🫀 مامان بچه جون🩵🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سانیا و سامیار مامان سانیا و سامیار ۲ ماهگی
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌ام بارداری