خانوما تروخدا بگین برا دندون دردتون چیکار میکنین😭

۱۵ پاسخ

اب نمک غرغره میکردم، چرک خشک کن آموکسی سیلین هر 8 ساعت میخوردم،_استامینوفن ساده میتونی بخوری

آب نمک غرغره کن ، روغن میخک بمال به پنبه بزار بمونه رو دندونت

من قبل بارداری رفتم دندون پزشکی و همه رو درست کردم خداروشکر به فکر بودم و راحتم

سلام ببین من دو سه روز پیش یه دندون دردی بر اثر عصب کشی گرفته بودم که رفته بودم بیمارستان و مطب دکترم انقد گریه میکردم جیغ میزدم دندونتو درست کردی یا همچنان خرابه؟

من نمک گذاشتم آروم شد

یه دونه دستمال کاغذی لول کن اتیش بزن یکم ک سوخت خاموشش کن بعد دودش ب دماغت بکش بالا.یکم اذیت کننده هس ولی سریع آروم میشه

من دنتول میزنم

هیچی ژل مسکن مث میخک اینا مجاز نیست استفاده کنی
فقط میتونی ۱۲ساعتی یدونه استامینوفن ۳۲۵ بخوری تا درستش‌کنی

من رفتم‌درست کردم

میتونی یک قرص استامینوفن بزاری تو قاشق بگیر رو شعله گاز باز میشه قرصه بعد جمع کن بزار رو دندونت آروم میشه درد ات

عزیزم تو سه ماه دومی میتونی بری دکتر

پوست اناربزارروش یا از داروخونه یه پماد مسکن از میخک بخربزارروش

استامینوفن ۳۲۵ مجازی بخوری

نامه ازدکتر بگیر برو درستش کن

اب نمک قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان رز رشیدی مامان رز رشیدی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی