بیشتر ۲
من تعریف هانیز رو شنیدم می گن خوبه. ولی خودم تصمیم دارم مولفیکس بگیرم تا به سایز شورتی مای بیبی برسه بچه. بعدش فقط شورتی مای بیبی. عالیه اون، طبق تجربه خواهرم که می دیدم چقدر پوشک شورتی راحته.
هانیز من شنیدم خوبه من مای بیبی گرفتم ۲ بیشتر استفاده میشه
من یه بسته صفر گرفتم سه تا یک
من مای بیبی گرفتم
براساس تحقیقی که روی وزن حدودی بچه توی ماهای مختلف کردم یه صفر خریدم، دوتا یک، سه تا دو....
که فعلا داشته باشم بعد اگه کم اومد بازم میخرم
قطعا ۲
من ی بسته صفر گرفتم مای بیبی
۴بسته سایز یک مای بیبی
به نظر من از سایز صفر و یک یدونه بگیر.
اگه زیاد بگیری شاید بهش حساسیت نشون بده.
من از سایز صفر و یک هرکدوم یدونه گرفتم اونم مای بیبی
هانیز خوبه استفاده میکنه زن داداشم برای برادرزادم خیلی راضی هست
مای بیبی گرفتم من
من یه صفر گرفتم برای بیمارستان چون یک فکر کنم بزرگه اولا
یک نخریدم چهارتا بسته دو گرفتم
بستگی به بچه داره ریز باشه باید از صفر شروع کنی اونم فقط مای بی بی میزنه، مولفیکس هم خوبه ولی از یک داره دو واسه سه چهار ماه به بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.