۸ پاسخ

گوشتکوب برقی داری؟ اگر داری بعد از اینکه سوپت آماده شد و همه مواد پخت با گوشتکوب برقی بزن. سوپ عاااالی میشه
ما که همیشه اینجوری درست میکنیم

بلغور جو یا برنج نیم دونه زود میپزه جدا با یدونه پیاز رنده ریز کن بزار بپزه اضافه کن عالی میشه پیش میاد دیگه اگه هم همونطوری آوردی هیچ ایرادی نداره

یکم جدا گانه جو و سیب زمینی بپز قاطیه سوپت کن یکساعتم با سوپت بجوشه دیگه اوکی میشه رشته ام میخای بزنی ناراحت نباش بابا خوشمزه میشه

میکس کن عزیزم

میکس کن بعد قارچ داری بریز خیلی خوش مزه میشه

جو پرک یا بلغور جو جدا بزار بپزه اضافه کن سوپت بیشتر بشه

نمیتونی درشون بیاری؟

در بیار هویجش اگه مشخصه

سوال های مرتبط