۶ پاسخ

من رفتم نگفت

با سونو ان تی زمان زایمان رو مشخص می کنن یا بر اساس اولین روز آخرین قاعدگی

یدونه دیگه سنو باید بری

ب من ۳۰ هفته نگفت

نه یکی دیگه ام هست
الان دکتر من نوشته ۳۷ هفته باز باید برم سونو هم وزنش مشخص بشه هم نحوه قرار گیریش
ولی وقت زایمان از سونو انتی حساب میشه ها

منم سوالم همینه

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری