من رفتم نگفت
با سونو ان تی زمان زایمان رو مشخص می کنن یا بر اساس اولین روز آخرین قاعدگی
یدونه دیگه سنو باید بری
ب من ۳۰ هفته نگفت
نه یکی دیگه ام هست
الان دکتر من نوشته ۳۷ هفته باز باید برم سونو هم وزنش مشخص بشه هم نحوه قرار گیریش
ولی وقت زایمان از سونو انتی حساب میشه ها
منم سوالم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.