۱۲ پاسخ

کاش منم تا ۳۶ هفته برسم🥲

من ۳۶ هفته و ۲ روز زایمان کردم ولی خب اگه مشکلی نداری دلیلی نداره بخوای انقدر زود زایمان کنی. من کیسه آبم پاره شد

نگران نباش
اگ دکتر تشخیص داده چیزی نمیشه انشالله

درد چجوری داری؟🥺

نه زودم نیست نینی کامله ولی هرچی‌بیشتر بمونه وزنش بیشتر مبشه

من ۳۶ هفته و یک روز سزارین شدم
خداروشکر دستگاه نرفت فقط وزنش کمه

دلیلت برا بدنیا اومدن تو این هفته چیه؟؟؟
اگه مشکل داری و دکتر تشخیص داده که بدنیا بیاری خب اینکارو بکن
ولی اگه مشکلی نیست بزار بچه خوب رشد کنه و وزن بگیره و کامل بشه چون از ۳۷ هفته به بعد دکترا میگن برا سز مشکلی نیست

خیلی زود نیست ولی زوده… باید ببینی جفت کامل شده که شده احتمالاً

۲ هفته و ۱ روز دیگه میمونه برات. تا ۹ ماهو نکمیل کنی...عجله نکن

بچه کامله احتمال کم داره بره دستگاه
ولی چرا عجله داری

اره گلم ۳۷هفته ب بعد خوبه

اگ دکترت تشخیص داده حتمن دلیل داشته. وگرنه هرچی بیشتربمونه بهترع

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی