بچه هایی که تهران هستید و باردارید چیکار میکنید؟

۹ پاسخ

من تهرانم جایی رو ندارم برم دیشب خیلی وحشتناک بود خیلی ترسیدم بچمم ترسیده بود همش تکون میخورد

خیلی سخته من اومدم شهرستان ولی همسرم مونده همش دعا میکنم چیزیش نشه زنده بمونه بالا سر منو بچه هام باشه خیلی سخته بلاتکلیفی خدا کنه زودتر تموم بشه امسال اصلا سال خوبی نبود

من اگه بدونم دور تر ها یا شهرک صنعتی هارو میزنن باز یکم ترسم کمتره میگن داخل شهرمون نیان الکی بزنن وگرنه که سکته میکنم موشک هم میزنن اول میشینم آروم فقط منتظرم دو سه تا بزنه صداش تموم بشه بعد استرسم رفع میشه

هیچی امیدواریم زنده بمونیم و آینده بهتری پیش رومون باشه همچی زودتر درست بشه پنجره هارو چسب زدیم یکم آب ذخیره کردیم جایی هم نداریم بریم از همچی هم بی خبریم🥲

هر لحظه صدامیاد 🥺مردیم ازاسترس هیچی کارعیدنکردیم نه لباسی خریدیم سیسمونی هم هرچی قبل خریده بودم نصفه نیمه

من نتونستم تهران بمونم اومدم شمال ولی اینجا هم دکتر پیدا نکردم

من‌تو بیداری اوکیم صدا میشنوم ولی وقتی خوابم میزنه میپذم ازخواب تپش قلب میگیرم

هیچی والا عصاب خوردی. فقط استرس به اودتون ندین سمه

میسوزیم و میسازیم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری