۱۶ پاسخ

عزیزم اوضاع از اون چیزی که میشنوی توی تهران خیلی آروم تره. کلا اخباری که به گوش آدم میخوره ترسناک‌تر از واقعیته.
اگه بتونی به ترست یکمی غلبه کنی اونقدر هم ترسناک نیست واقعا…

من که فعلا شهرستانم شوهرم رفته تهران خیلی بده آواره شدیم هیچ جای خونه ی خود آدم نمیشه ایشالله هرچه سریعتر تموم این جنگ ایران پیروز شه بریم سر خونه زندگیمون 😢

برنگرد اوضاع بهم ریخته

منم دوست دارم برگردم سر زندگیم خانوادم میگن نرو خطرناکه، با اینکه لواسونم و نزدیک تهران ولی دلم زندگی خودمو میخواد، خسته شدم از اینجا شوهرمم از شنبه میره سرکار
واقعا موندم چه کنم از طرفی خیلی ها میگن ممکنه چند ماه طول بکشه

هیچ جا خونه آدم نمیشه.هیچ جا نمیشه راحت بود

منکه برگشتم

سرو صدا هست منم دو خفته رفتم ولی واقعا دیگه نتونستم بمونم تا کی اخه معلوم‌نیست تا کی ادامه داره مردم تو ۸ سال چه کار میکردن مگه

من بعد یک ماه تازه امروز برگشتم
در و پنجره‌ها را کلا بستم و صدای تلویزیون اینارو باز گذاشتم که اگه چیزی بود اذیت نشم
خداروشکر تا الانم متوجه صدایی نشدم ، حس میکنم آرومتر شده

هنوزم میزنن چ

وای الان منم دقیقا تو همین شرایطم
توی شهرستان دور افتاده بدون امکانات
همش میگن نرو تهران سروصدا خیلی زیاده
منم دیگه طاقت ندارم میخوام برم سرخونه زندگیم ولی میگن اوضاع اصلا اروم نیست اما تاکی میخواییم بمونیم ؟

ماموندیم جایی نرفتیم از اوایل بهتر

منم نمیدونم چیکار کنم میخوام برگردم ولی میگن نه

اگر عادت به سر و صدا نداري نيا فعلا بمون

من برگشتم کرج
اوضاع بهتره ولی خب نمیشه کلی گفت هنوزم جنگه ولی من دیگه توان نداشتم از خونه زندگیم دور باشم

باید برگردیم دیگه
احتمالا برای هفته اینده تهران باشیم
خدا انشاءالله هممون رو حفظ کنه

ما تهرانیم ولی خوب نیس اوضاع 🥲

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری