وسط تهرانیم
هیچ کاری نمیکنم
راستش دارم خودمو وفق میدم
میکم این صداها ممکنه دائمی باشه !
جنگ جنگ تا پیروزی
ما تهرانیم خونه ایم . با شرایط من واقعا اوکی نیستم جایی برم بمونم
معلومم نیس ک چقدر طول بکشه اینجور ک بوش میاد حالا حالاها هستن . چاره ای نداریم توکل ب خدا
من جفتم پایینه، دلم میخواد برم اما ترس توی راه بودن دارم
خونه ایم هیچی میسازیم باهاش😁
خونه هستیم توکل بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.