۵ پاسخ

وسط تهرانیم
هیچ کاری نمیکنم
راستش دارم خودمو وفق میدم
میکم این صداها ممکنه دائمی باشه !
جنگ جنگ تا پیروزی

ما تهرانیم خونه ایم . با شرایط من واقعا اوکی نیستم جایی برم بمونم
معلومم نیس ک چقدر طول بکشه اینجور ک بوش میاد حالا حالاها هستن . چاره ای نداریم توکل ب خدا

من جفتم پایینه، دلم میخواد برم اما ترس توی راه بودن دارم

خونه ایم هیچی میسازیم باهاش😁

خونه هستیم توکل بخدا

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی قشنگم💕🥹 مامان نی نی قشنگم💕🥹 هفته بیست‌وهشتم بارداری