۸ پاسخ

همه همینیم. مگ میشه بدون استرس .من که با کوچکترین صدا استرس میگیرم.ولی توکل بر خدا .من صلوات میفرستم

عزیزم شرایط همه یکسان‌
باید برای خودتو بچت تلاش کنی ک اتفاقی نیفته ...اصلا شرایط خوبی نیست ما ک آواره شدیم کار نداریم پول نقدی نداریم
بانک پول نمیده بهمون
ولی مجبوریم تحمل کنیم تا تموم ش این وضعیت

مدام ذکر الا بذکر الله ... بگید
آیت الکرسی بخونید
کلا خوندن قرآن و دعا آرامش بخشه

منم خیلی میترسم فقط شوهرم بودنی یه مقدار آرومم

عزیزم خب دیگه به خاطر بچه مجبوری
اصن من انقد زود به زود گشنم میشه و ضعف میکنم
چیزی نخورم فشارم میافته و بدنم میلرزه
اطرافیانم همه کم اشتها شدن ولی خب خودم نه
توام مجبوری به خاطر کوچولوت باید بخوری که جون بگیره
از این هفته ها دیگه مهم میشه خوردن تو

این روزا شرایط هممون همینه استرس و نگرانی
اما باید بفکر تو دلیامونم باشیم و بسپاریم به خدا

عزیزم درکت میکنم شرایط هممون سخت و وحشتناکه منم دقیقا موله تو هم افسردگی گرفتم هم از اشتها افتادم ولی فقط کوچولوت تو فکرت باشه بتونی یه لقمه بخوری که اونم قندش نیفته گناه داره

اگه بخاطر بچه هپ شده ب خودت روحیه بدی

سوال های مرتبط