بت سر و صداها چیکار میکنید تو تهران؟😟

۳ پاسخ

من اراک شهر خمین زندگی میکنم ماهم این صداها زیاده من تا میزنن شوهرم میگه نترسی زدن

امروز سمت مارو یه جوری زدن هرلحظه ممکن بود شیشه هامون بریزه
ولی خب چه میشه کرد باید تحمل کنیم🫠🫠🫠

میسازیم

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلماه👼🏻 مامان دلماه👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه 🎀♥️ مامان پناه 🎀♥️ هفته سی‌وپنجم بارداری