۷ پاسخ

گیگوز سبک تره بهتره من تا الان نان دادم نمیدونم اگ حالا گیگوز بدم طوری نیس؟

من گیگوز میدم خوبه

گیگوز بده شبیه شیر مادره

من اپتامیل دادم یبوست شد شدید 😣😣😣😣😣 حواست باشه به علایم

اگه شیر خودتو میدی گیگوز بده. که شیر خودتو پس‌نزنه

دوتاش خوبه. گیگوز با دستگاه گوارش سازگار تره

اپتامیل بهتره

سوال های مرتبط