۴ پاسخ

اره مولتی خیلی خوبه اشتها آوره. آهنم من لیپوزوفر میدم

مولتی اشتها اوره اهنم من لیپوزوفر میدادم به پسر بزرگم

من دیروز این و گرفتم

تصویر

سایدبشه ولی بیشترسیستم دفاعیشوتقویت میکنه من از یک ماهگی میدم ب دخترم آهنم از وقتی غذاخورشدبایدبدی من سیدرال میدم راضیم البته اوایل آدزوفر میدادم زینک هم داره اشتهاآوره اونم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۷ ماهگی