هیچ علائمی فقط یه کوچولووو یکی از پهلوها درد میگرفت گاهی
ترشحات بد بو سوزش خارش اینا علامشه
من که علائمی نداشتم ازمایش دادم عفونت ادرار داشتم یه کوچولو بعضی وقتا وموقع ادرار زیرشکمم درد میگرفت
تکرر ادرار و درد کنار شکم
سوزش ادرار..تکرر ادرار..درد زیرشکم..ادرار بو دار..گاهیم واقعا هیچ علامتی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.