ازکجا فهمیدین عفونت ادرار دارین.نشونه هاتون چی بود.

۵ پاسخ

هیچ علائمی فقط یه کوچولووو یکی از پهلوها درد میگرفت گاهی

ترشحات بد بو سوزش خارش اینا علامشه

من که علائمی نداشتم ازمایش دادم عفونت ادرار داشتم یه کوچولو بعضی وقتا وموقع ادرار زیرشکمم درد میگرفت

تکرر ادرار و درد کنار شکم

سوزش ادرار..تکرر ادرار..درد زیرشکم..ادرار بو دار..گاهیم واقعا هیچ علامتی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجە ها 🐥 مامان جوجە ها 🐥 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری