برای یبوست توماه اخر چکار کنم ؟

۶ پاسخ

من دارم از یبوست میمیرم،بواسیر زده بیرون هم آنتی هموروییداستفاده میکنم هم با پماد ان ان چرب میکنم بلکه تاثیرداشته باشه،من ازقبل یبوست داشتم الان بدترم شده،شربت منیزیم هیدردکسایدمیخورم گاهی نرم کارمیکنه بازم بواسیرمیزنه بیرون😞دردخیلی بدی داره همش گریه میکنم.کیوی وخیار وکاهو هم تاثیرنداره

روغن زیتون شیاف کن

من شربت خاکشیر و تخم شربتی با عرق کاسنی درست میکنم تقریبا هر شب یه لیوان بزرگ میخورم یبوستم برطرف شده تا حد زیادی. سالاد و سبزیجاتم میخورم البته

منیزیم هیدروکساید ۸درصد نصف لیوان بااب قاطی گن بخور راحت تا چند روز یوبوست میره

کیوی بخور عالیه
بعد هر وعده غذا هم ی قاشق شربت لاکسی ژل بخور

اگر بتونی شبی یک قاشق روغن زیتون اخر شب بخوری خیلی خوبه ...کشته انجیر هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی