شیر بخور
شربت لاکسی ژل
شیاف گلیسیرین
ساشه پسیلیوم
روزی ۴ تا انجیر
آلوبخارا
کیوی
اگه ماه اخر باشی روزانه یه لیوان خاکشیر با آب گرم البنه
لواشک خونگی ام جواب
هیچی بدردم نخورد
جز کیوی واقعاا جوابه
شربت لاکسی ژل بگیر شب بخور صبح کامل تخلیه میکنی ضرر هم نداره من تو بارداری دکترم تجویز کرد
مواد غذایی ک فیبر دارن بخور
من داشتم دکترم برام شربت لاکتوز نوشت
اگه میخوای عکسشو برات میزارم
ضرری نداره اصلا
هرروز ی لیوان اب ولرم ناشتا
میتونی بادمجون سرخ کنی بانون بخوری خیلی خوبه
کیوی بخور عزیزم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.