۱۲ پاسخ

وی ننه خیلیییی خوجله 😍🫂

مبارک باشه عزیزم رنگ بندی هم داشت ؟ و اینکه دقیق تر آدرس میدی ؟ همون که سرکوچه ازادگانه؟

خیلی نانازههعع آنلاین یا حضوری از کجا خریدی؟

خوشگله

خوشگله

درخواست دوستی میدین؟

من همین مدل ورنگ گرفتم. ولی کتان

ناز و قشنگه
مبارکش باشه 😍

خوشگله

یه کم خانمونه گیش زیاده 😉

قشنگه

خوبه قشنگه

سوال های مرتبط

مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی
مامان هانی و هانیا مامان هانی و هانیا ۱۷ ماهگی