۱۴ پاسخ

من رو ۱۹۵۰۰ یک گرمی گرفتم
برامم مهم نیست خدا کنه ارزونی بشه همه بتونن بخرن

خب ضرر نکردی ک‌میره بالا دوباره

چقدر خنده دار پست گذاشتی 🤭🤭🤭
مگه چند شده الان ؟

یه تحلیل گر من پیجشو داشتم. اینستا نگاه میکردم. هر وقت می‌گفت نفت می‌ره بالا. شدید. طلا میاد پایین دیکه الان به خاطر بستن تنگه هرمز نفت داره می‌ره بالا فکر کنم بیشتر از این بیاد پایین. نهایت. تا پانزده تومن

بهت درخواست دادم عزیزم

چند گرم خرید؟؟؟فکرشو نکن

وقتی طلا بیاد پایین احتمالش هست بقیه چیزام بیاد اینجوری هیچ ضرری نمیکنی بعدم طاارو وقتی میخری رو حداقلش پنج سال آینده حساب کن بعد بخرش ن ی ماه بعدش

برای سود کردن خریدی یا برای مصرف؟ فکرشو نکن دیگه کاریه ک شده. دوسال نگه دار

من ۳۲۰تومن خریدم‌اونم با وام
گرفتم ک خیر سرم‌ خواستیم ماشین عوض کنیم بفروشیم ب شدت اعصابم خورده همش میگم کاش داممون هفته بعدش میدادن من ۱۹۸۰۰خریدم😞

چ خلاق 🤣🤣🤣واقعا ایرانیا خدای خلاقیت و دور زدن تحریمان 🤣

میره بالاتر نگران نباش

منم رو 20 خورده ای خریدم😫😫😫

من خریدم ولی الان اصلا به فکرشم نیستم البته زیادم نخریدما

الان چنده

سوال های مرتبط