طبیعی
ان شاء الله به سلامتی و خوشی طبیعی
من دومیه سزارین میشم بازم برگردم عقب واسه اولی میگم سزارین
نمیدوووونم امیدوارم بچه خودش تا آخرش بریچ باشه یا تپل باشه سزارین کنن😅
طبیعی انشالله
سزارین
قطعا سزارین
سزارین
سزارینم
انشالله طبیعی
ان شاالله صلاح خدا باشه این هم طبیعی
سزارین
تجربه هیچ کدومش و نداشتم و از هر دو میترسم
زایمانم اول طبیعی بود بشددددددددددددددددت افتضااااااااح بود حالا دومیو اگ خدابخاد بی حرفِ پیش انشالله سزارین میکنم
اگ خدا بخاد سزارین حس میکنم هیچ وقت توان طبیعی رو ندارم
سزارین
طبیعی اگه بشه
امیدوارم شرایطم مساعد باشه طبیعی زایمان کنم .چند ساعت فقط درد میکشی عوضش تا زایید دیگه درد نداری ...حالا سزارین فقط موقع زاییدن درد نداری بعدش از درد دهنت سرویسه تا چندین روز و بعدها
تجربه هیچکدوم ندارم و از هر دو میترسم
منم سز
سزارین انشاالله
اگه دردشو تحمل کنم طبیعی
سزارین راستش
به امیدخدا سزارین
من بچه اولم طبیعی بودم ولی خیلی دلم میخوام دومی سزارین باشم اما فک نکنم بشه
طبیعی
طبیعی انشالله
نمیدونم🥲🥲🥲
طبیعی
اگ سزارین اختیاری نخایم .دست خودمون نیس ک.اولیو طبیعی آوردم بشه دومی هم طبیعی
سزارین
سزارین
اگر حین زایمان نمردم از درد طبیعی😐
الان نظرم اینه ببینم زنده میمونم یا نه 😂
دوتا قبلی طبیعی بود اینسری انشالا سزارین
من خودمم نمیدونم چی میخوام دقیقا 😂😭
میخام سزارین باشم 🥲
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.