زایمان طبیعی دردش همون اوله بعد از این که بچه ب دنیا بیاد پیگه دردی نداری
سزارین بهتره سزارین دردش و اذیتش یعد از عمل شروع میشه
زایمان طبیعی خیلی راحته اصلا نترس
من سزارین بودم بخیه هم دردش با شیاف قابل تحمل سر ده روزم بخیت میکشی وتمام
وای اما زایمان طبیعی تا چهل روز بخیه داره برا نوزاد هم کلی خطر وجود داره احتمال خفگی در رفتن دست و پا گردنش
از نظر من سزارین خیلی ایمن تره
من پسرمو طبیعی بدنیا آوردم با سوزن زور واینا ۵ ساعت طول کشید ولی درد اصلی نیم ساعت به فاصله ی ۳ دقیقه ۳دقیقه که دیگه امونمو برید ولی بعد زایمان حس میکنی از نو متولد شدی وقدر مادرتو هم بیشترمیدونی خیلی بیشتراز قبل🥺ولی الان میگم هرچه پیش آمد خوش آمد اگه خدا خواست طبیعی اگه خدا نخواست سزارین🫠دیگه باداباد هرچه خیروصلاح خداست☺️
وایی من. رفتم طبیعیی با سوزن فشار دردش برای من خیلی بد بود. تا ۵ سانت باز شدم بعد افتادم رو خونریزی زیاد بردنم اتاق عمل. سزارین بهترین. هست بخدا کاش عقل داشتم میرفتم سزارین طبیعی خیلی دردش شدیده
عزیزمم خیلی سخته طبیعی ولی شیرینه
خدابهت قدرت میده من خیلی میترسیدم ولی اون شب اصلانمیترسیدم خدایی
من که سزارین بودم دردش فقط۳روز اول بود اونم فقط موقع ببند شدن درد داشتم خیلی قابل تحمل بعد از سه روزمانگار نه انگار عملی داشتم..نگران نباش اگه طبیعی نشد سزارین هم بشی دردی نداری خیالت راحت
از چن هفته مشخص میشه طبیعی یا سزارین؟معاینه لگن رو کی انجام میدن؟آخه من شنیدم اگ لگن تنگ باشه میفرستن واسه سزارین
منم طبیعی هستم ولی سرماخوری گرفتم میترسم تا موقع زایمان خوب نشم و سزارین بشم جاریم هم همینجور شد یکماه پیش برا زایمانش 🥹
اگر استانه درد تحملتون پایینه سزارین بهترین گزینه است
منم طبیعی الان ک دارگ نزدیک میشم بش فکرمیکنم میگم نکنه نتونم تحمل کنم
من که دیگه بس فکرکردم انگار سِر شدم حالیم نیس هرچی نزدیک ترمیشم انگار توکما هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.