من الارا خودش لباسشویی داره جدا. فقط وقتایی ک میام شیراز با لباسشویی بچه خواهرم میشورم. اونم لباسشوییش جدا هست
منم هنو با دست میشورم🥴🥴
من بعضی وقتا با دست بعضی وقتا با مینی واش فقط هم باهاش لباسای سپهر میشورم چیز دیگه نمیندازم توش
ن منم هنوز با دست میشورم
مینی واش داره خودش
من تو دست میشستم دیکه کتف درد گرفتم هم وقت نمیشد بشورم رو هم تلمبار میشد الان دیکه میریزم ماشین میشورع
قبل انداختنش یهدور خالی میزارم ابکشی کنه بعد میندازم از دست هم تمیز تر میشه
من با ماشین لباسشویی بادست اصلا
من تجربه خوبی نداشتم از ماشین انداختن لباس های روشن بچه رو یجوری چرک الود میکنه انگار رنگش کدر میشه بدم میاد بخاطر همین همون لحظه ک کثیف شد میشورم خشک میکنم زودی
عزیزم چرا باید آلوده باشه.من میندازم
من با مینی واش میشورم
منکه تا دوماه پیش ماشین لباسشویی نداشتم کلن همع لباسارو بادست میشستم بعدم ک خریدم فک میکردم خوب تمیز نمیشوره لباسارو دیگ با سه دور فهمیدم لباسا تمیز میشوره الان حتی لباسا هانارو هم با لباسشویی میشورم
من از وقتی بدنیا اومد با ماشین شستم با مایع خودش فقط
من تا الان با دستم میشورم حتی حوله همه چی
من از مینی واش استفاده میکنم چون روزی چندبار لباس هاشو عوض میکنم
ازاول انداختم ماشین
من از اول با ماشین شستم هیچ مشکلی هم پیش نیمده
من کمیندازم لباس شویی میزنم حالت کودک با مایه یا تاید کودک خیلیم تمیز میشوره
سلام عزیزم وقت بخیر
من در روبیکا کانال اسباب بازی فروشی دارم
با قیمت های خیلی مناسب
اگر مایل بودید از کانال دیدن کنید، قیمت هارو مقایسه کنید 😍❤
ایدی کانال: hakankocholo 1404
ممنون میشم حمایت کنید🙏🏻
من مینی واش داره پسرم
من تا شش ماهگی با دست شستم الان با ماشین البته بگم ماشین لباسشویی ما واقعا تمیز چون دو سال تازه از عروسیمون میگذره هم داخلش اصلا لباس زیر و جوراب نریختم حتی لباسای خودمو و همسرمو جدا میشستم از اول
منم بیشتر با دست میشورم یاهم میندازم مینی واش
من از اول با لباسشویی شستم فقط قبلش ضدعفونی و جرم گیری کردم لباسای اونا هم جدا انداختم
من میندازم داخل ماشین ازاولم
من اونایی ک زیاد کثیف میشه رو با دستم میشورم بعد اونایی ک بدون له هستن کثیف نیستن زیاد از همون اول ریختم لباسشویی
ن منم با دست میشورم بهتره ماشین آلوده س
من ماشین لباس جدا برا بچه ها خریدم
ولی خب الان کهجنگه
باید با خودم کنار بیام که با ماشین بقیه بشورم😑
البته به نظرم تا ۶ ماه بیشترین حساسیته بچه هاس بعدش کمتر میشه حساس بودنشون
جنم با دست میشورمم😐💪
با اینکه مینی واش دارم
واقعا یه چیز بدرد نخوره اصلا لک لباسارو از بین نمیبره و تمیز نمیشوره😑😑
عزیزم من از دو ماهگی نی نی هام لباساشون رو توی ماشین میشورم ، اولش ضد عفونی کردم ماشین رو
نه منکه تا حالا با دستم شستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.