نه متاسفانه ☹️🤧اینقد همه چی گرونه😫صندل بالای 1800 بودن دو هفته پیش الان فک کنم بالای دو تومن شدن همون معمولیا
من گرفتم ولی خیاط قبول نکرد دوخته نشد موند واسه بعد عید
هنوز خرید نکردم ولی خریدامو معمولا روزای آخر انجام میدم حس و حالش بیشترع🫣
این عید لباسم تموم نشد🙂💔🤣چق ببختم من
فک کنم لباسای شما خیلی گرون میشن از بابت دستدوزی
من خریدامو کردم🫠لباسمم امروز تحویل گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.