#فرزندپروری پوشک سرلاک شیر خشک

تصویر
۲۰ پاسخ

خدا رحمتشون کنه میشه بپرسم دلیل فوتشون چی بود

😔😔🖤🖤

تاپیکتو خوندم چقدر ناراحت شدم عزیزم
خدا بهتون صبر بده خیلییییس خیلییی سخته😔😔😔

ای وای چرا آخه؟؟
میشه بگی در اثر چی سکته مغزی کرده بچه؟😭😭😭

خدا رحمتشون کنه عزیزم

عزیزم 🥲❤️‍🩹خدا صبر بده بهتون

خواست خدا بوده شاید بدون مادرش نمی تونسته تحمل کنه خدا خواسته بره پیش مادرش

الهی بگردم...
تسلیت میگم عزیزم غم اخرت باشه عزیزدلم
واقعا نمیدونم چی بگم

خیلی متاسف شدم تسلیت میگم غم‌اخرت باشه.
هیچ‌راهی ارامش نمیده چون خودتم بچه داری اون بچه پناهش تویی.
غم بزرگیو‌ب دوش میکشی اما چارع چیه جز تحمل و زمان که دردش رو‌کمتر کنه.
خواست خدا بوده شاید حکمتی توش بوده خواهرزاده عزیزتو برده پیش خودش ی امانت بوده که پس برده.
هرچیم‌بگیم باید زمان بگذره تا مقداری از غمت رو شونه هات سبک تر شه😢😢😢

خدا بهت صبر بده عزیزم
غم خیلی بزرگیه🖤🥲
تا میتونی گریه کن تو دلت نگه ندار
بعدم یمدت تحت نظر دکتر باش ایشالا با دارو بهتر میشی

درکت میکنم تا میتونی سوگواری کن. زندگیه دیگه کاریش نمیشه کرد

وای عزیزم خدا صبرتون بده 🖤🖤
پسر همون خواهرت که فوت شده ؟؟

عزیزم دورت بگردم 💔🥲🫂اخه چجوری سکته کردع 😭بیماری زمینه ای داشته؟؟؟چی باعث سکته شده ؟

الهی
خدا بهت صبر بده 🥲

عزیزم خدا به دلت صبر بده
سوگواری کن تا دلت خالی بشه
شاید خیلی طول بکشه تا بتونی باهاش کنار بیای
اما اگر دیدی داری خیلی اذیت میشی با دکتر روانپزشک صحبت کن شاید یه مدت دارو مصرف کنی بهتر بتونی این دوران و بگذرونی
خیلی از داروها تو بارداری منع مصرف نداره
من خودم میخوردم خیلی آروم تر شده بودم

خدا رحمت کنه هر دوشون رو انشالله صبر بهت بده خدا

خدا رحمت کنه خواهرتو.میگذره عزیزم...بالاخره میگذره

تو خودت مادر یه بچه ای و اینو نباید فراموش کنی فک کن اگه یه روز نباشی و اون چی میشه،چقدر از نبودت گریه میکنه

😢😢😢😢😢😢

چیشده عزیرم😭
خدارحمت کنه خواهرتو🕊

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی