۵ پاسخ

الان زد رفت نمیدونم کجا رو زد

خدارو شکر ارومه پنج شش روزه ارومیه
فکرکنم تبریزم نزده چندروزه؟؟

اره صداش زیاد بود
نمیدونم کجارو زد

اره 😢انگار درست بالاسرمون بود

اوشاخلاری آلدیم‌ گوجاما ددیم ایندی سالار 😑

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️نخودی🧝‍♂️ مامان 🧚‍♀️نخودی🧝‍♂️ ۲ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی